MerVe39- Bugun 11 haftalik olduk Ama 2 gündür kasık ağrım durmuş. Göğüslerimde de arada bir sızı olurdu o da 2 gündür yok. Bi terslik yoktur insallah Normal midir sizce?
Bmbe21 MerVe39- evet normal canım ilk haftalarda yoğun olan belirtiler bir süre sonra azalıyor sonra 3. Trimester da tekrar başlıyor. Endişe etme :)
aslanprenses_ MerVe39- büyün hamileliğin aynı şeyleri yaşamayacaksın ki. İkinci trimester hamile olduğunu bile unutacaksın. Çok normal🥰 bir kaç kitap oku için rahatlar bilince insan daha rahat geçirir hamileliğini.
MerVe39- aslanprenses_ daha önce bir düşük yaşadım. Şimdide oyle belirtiler azalinca braz endişelendm tesekkur ederim cvbiniz için.
aslanprenses_ MerVe39- kötü düşünme. Lütfen içini ferah tut her şey çok güzel olacak. Güzel güzel dua et geçmişi düşünmemeye çalış güzel şeylere odaklan ❤️