GiGi1  Kimler hazır bakalımm🥰 varsa hazır fotoğraflarınız paylaşabilirsinizz👼🏼🥰
Elsa57- GiGi1 bayıldım hastane cantana ya çok güzel duruyor sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebisini ben daha hamisi değilim bile ama baya özendim 😍
aslanprenses_ GiGi1 ayyy çok güzel olmuş ❤️ odanız da çok tatlı 🥰 ben 36. Haftayı bitireceğim annemi bekliyorum artık son dokunuşu yapsın diye hastane çantasına 🥰
Birbahargunu GiGi1 merhaba çok güzel olmuş bavulunuz kabin boy mu orta boy mu acaba ben orta aldım da büyük mu gelir bilemedim
zeyneepppsultannn 38+3 ten merhabaa💙 bizim ki de hazır ama ağzını kapattığım zaman doğuma hemen gidersem heyecanı sarıyor kapatamıyorumm🤭
Betustrkmn GiGi1 çantamız hazır bekliyoruz bakalım 36. Haftamız doldu bugün İzmir li hamile arkadaşım 🤗 sağlıkla gelsinler inşallah.
GiGi1 Basakhilal trendyoldan aldım cnm anivex satıcısı beşik dönencesi el yapımı doğal müzikli dönence diye geçiyor🤗❤️