Pyrz86 mcansum bende tek kan ilacı kullanıyorum omega da kullanıyordum bitti tekrar devam edicem ona .
Kudretfigenn 18 haftalık hamileyim decavit kullanıyorum ve 2/3 hafta önce kanamam olduğu İçin Dr Protestan ile ecopirin başladı😥 haftalarda kontrolüm var tütünlere bakılacak muhtemel ondan sonrada ek ilaçlara başlanabilir 🤔
Anacsevgidolumelek Yesim_dmrcn iyi bari yaa bazi yorumlarda cok problemli oldugunu yazmislar hatta kansorejen madde iceriyormus falan kullanan herkesin midesini hassaslastirmis oyle diyenler oldu simdilik bende de sıkıntı yaratmadi