Kızlar daha çok yeni hamileyim betam 653 ama karnımda garip bı şişkinlik var anlamadigim bı şekilde göbek desem değil o kadar göbeğim asla yoktu bı anda kilo alıp o seklde olamaz sert bir şişkinlik var sizde de oldumu oyle internetten baktığımda normal diye gösteriyor