Kızlar 11+6 da ikili test için kan verdim sonucum dün çıktı. Riskim düşük 1:10000 çok şükür. Ama alt kısma beta hcg yüksek diye not düşmüş laboratuvar. 260 değerim. Böyle bi durum yaşayan var mı sebebi ne olabilir lütfen bilgilendirin çok kafama taktım