Asliigurbuz59 Hanımlar merhaba, benim çok erken haftalardan itibaren karnımda çatlak oluşmaya başladı şuan 19. Haftadayım bu sabah burnumda bi leke oluşmuş aynı karnımdakilere benziyor. Böyle bir şey yaşayan var mı mümkün mü bu?
Yarindanumutluanne Asliigurbuz59 ilk gebeligimde kızım oldu hiçbir yerimde leke sivilce olmamıştı sadece göbeğim catlamisti en iyi yağları kullanmama rağmen. Şimdi oğlum olacak ama dudak üstü bıyık bölgem resmen karardı bıyıklı gibiyim koltuk altım karardı yüzümü sivilce bastı. Sanırım hormonlardan inşallah doğumdan sonra geçer hepimizinki
Asliigurbuz59 asel_55_61 karnımda 8. Haftada başladı ufak ufak arttı . Bu sabah burnumda bi leke çıkmış anlamadım
Asliigurbuz59 Cinsiyeti zaten biliyorum da burnumda leke çıkması garip geldi başına gelen var mı diye sormuştum