Kizlar 36.haftadayim geçen kontrole gittiğimde nst de sancı ve küçük kasilmalar çıktı ara arada belimden giriyor doktor 2-3 dk ya kadar düşerse hemen acile geleceksin dedi onun dışında 38 haftadan sonra her an doğum olabilir dedi ikinci gebeliğim ilk oglumda böyle bişey yasamamistim hiç bilgisi olan varsa beni bı aydinlatin erken olur diye korkuyorum cok