MelodyFairy Bu ayın 10 unda regl oldum 14 ünde bitti 15 inden itibaren ilişki oldu , bugün 2 kez ara ara kasık ağrım oldu sebebi ne olabilir yumurtlama için erken değil mi 🤷🏻♀️
Seval0sevall MelodyFairy normal cnm benim de bugün 6 günüm sağ kaşığım ara ara ağrıyor ama istetsen yine degerlendir
mombarbie_ MelodyFairy yumurtlama 14.gun olur diye Bi yanilgi var lütfen buna göre hareket etmeyin hiç belli olmaz ne zaman yumurtlama olacağı ya ovulasyon testiyle takip yapacaksınız ya da doktorla diğer türlü tam yumurtlama bilmek imkansız gibi birsey ay sonuna gebe kalma ihtimaliniz %25 oluyor kendimden ornekliyeyim ben regl olmam gereken tarihten 2 gün sonra yani gecikmemin 2.gunu yumurtlama gördüm ovu testiyle görmeseydim hep 14.gun olur düşüncesiyle takip etmeseydim bilemeyecektim o yuzden yumurtlama regl sonrası regl olana kadar herhangi bir zaman olabilir duzenlide olsanız 😊
MelodyFairy Seval0sevall yumurtlama döneminde ilk adet olduğumuz günden sayıyoruz dimi yani regl bittikten sonra 14 gün değil örneğin o şekilde mi ?
MelodyFairy mombarbie_ haklısınız tabi ama stres olmamak adına ovu testi kullanmak istemedim hatta bu ay aklımdan tamamen çıkarmak istedim gebeliği elimden geldiğince ☺️ Bir açıdanda bu yüzden takip etmek istemedim açıkçası.. reglimin 3 üncü gün itibari ile soğan suyu içtim belki işe yarar da erken yumurtlama görürüm düşüncesiyle 15 güne tamamlamadım bıraktım . Bugün de böyle ağrım olunca acaba mı erken mi yumurtlama olur diye arada da kaldım umarım erken olur 🙈çünkü normalde geç yumurtlama olur hep geç regl olurum
Seval0sevall MelodyFairy ayn öyle de adet düzensizliği varsa değişiyor genelde adetle birlikte 14 ve 17 günü akıntı ve ağrım oluyordu biliyordum ki yumurtlama bugün 3 gündür bitmiş reglım sağ sol kasıgım ağrıyor gün aşırı değerlendirmek lazım düşük yaptım belki ondanda olabilri