Bu ay 2. Çocuk için denemelere başladık perşembe günü regli günümde normalde lekelenmeyle reglim başlar çok açık kahve rengi leke geldi her zamankinden farklıydı regli olucamı düşündüm o gün akşam çok açık pembe bir leke geldi şimdi aralıklarla çok açık kahverengi leke geliyor ama hala sökülme olmadı test yaptım negatif çıktı şuanda herhangi bir şey gelmiyor idral tahlili versem mi böyle bir durumla karşılaşan var mı