Glsng_ Aşağı yukarı tahminen bebişim 3 kg gibi doğacak gibi sizce hangi bezi hangi marka almalıyım? ☺️
CeydaST Glsng_ ben molfix pure&soft kullanıyorum çok memnunum. Ama mavi paket olan molfix te pure&soft a yakın. Pure&soft biraz daha pamuğu güzel. Sleepy natural hediye gelmişti 2 tanesi pişirdi hemen onu alma derim dışı naylon
Tugbazdmr Glsng_ ben hamileyken prima premium care ile sleepy natural almıştım. Prima pişik yaptı. Sleepy ile devam ediyoruz bi ara baby turco aldım hep aynı bezi takma demişlerdi oda pişik yaptı. Molfix deneyeceğim bide. Ama benim bebeğim için en iyisi şuan sleepy
Nurr_22_22 Glsng_ mavi Molfix kullandim 8 ay ama yeni versiyonu kızıma pişik yaptı Prima premium care geçtim çok memnun kaldım
Boncukk123 CeydaST canım prima da iyi diyorlar peki bebeğe hangisinin iyi gelip gelmeyeceğini nasıl bilebiliriz stok yapmak smacıyla degıl ama yine de numara numara bi kac paket almak istiyorum
CeydaST Boncukk123 prima çok pahalı. Denemeden bilemiyoruz maalesef. Ben stoksuz başladım şimdi stokluyorum
SenanurMasal Glsng_ ben slepy natiral kullanıyorum memnunum eşim yanlışlıkla baby turco almış asla güzel değil hemen çıkarıyor cisi onlemde pisim yaptı aşırı bı sert bez
CeydaST Cerenbelis1 günde 8 tane falan gidiyor ortalama. Sayı olarak öyle hrsaplayabilirsin. 1 ay kullandığını düşün. 250 civarı diyelim
CeydaST Boncukk123 bana böylesi mantıklı geldi küçülünce 2 numara stokladım. He indirime girerse mesela a101 e ve şok a gelmişti 4 numara en çok kullanılan numara. Ondan baya stokladım
visnelibrownie Ben oğlumdada prima kullanmıştım şimdi de prima premium care aldım piyasada şuan çok pahalı evet ama eşim alalım deyince reddetmesi ama oğlum 18 aylık falan olduğunda bimin bezini almıştım 1 defaya mahsus mecburiyetten baktım bi zararını görmedim kullanmaya devam ettim oda güzeldi Jenny willy yumuşak pamuklu sızdırma pişik olmadı hiç bakalım primayı da deniycem şimdi iyi gelirse kullanırım yine mecbur
Boncukk123 CeydaST henüz cok yeniyim canım nerden başlasam bilemiyorum pişik yapar mı sızdırır mı diye bez de alamıyorum her geçen gün zam geliyor sanırım kullanıp da duruma göre alırım
Hilalmvc Boncukk123 bebeğinin durumuna göre bakarsın. Pişik yapmıyor sizdirmiyorsa kilosuna göre önden alırsın