Kızlar merhaba 38+5 haftalığım 2 gün önce sancılarım vardı hastaneye gittim nst de sancılarım düzenliydi serum falan vurdular sancılarım hafifledi ama geçmedi ara ara artıyordu dün geceden beri sancılarım var sümük gibi ufak bişey aktı ilerleyen saatlerde kahverengi akmaya başladı şimdide regl olmuşum gibi baya kırmızıya yakın yoğun akıyor sanırım nişanım geldi sancılarımda 10 dk altında şiddetli vuruyor sizce doğum mu veya nişan geldikten sonra ne zaman doğum olur hakkınızı helal edin uzun yazdım