Deletedmom05 Kızlar doktorum 12+6 iken erkek dedi. Net bi sekilde de konuştu degisirmi dedim güldü. Ama burada görüyorum varmı erkekden kiza dönen? Kız çok dönüyor erkekde olmaz diyorlar. Varmı aramızda böyle
Kubra15 Deletedmom05 12 haftalıkken ikili testte gayet emin bir şekilde erkek dedi. Daha sonra başka doktorlarada gittim kız dediler şuan 24 haftalığız kızımızı bekliyoruz bakalım hala bi şüphem var güvenemiyorum doktorlara ben 😂
Edatalha Deletedmom05 bende 15 haftalıkken öğrendim erkek olduğunu ama burda o kadar çok okudum ki inanamıyorum hala perşembe günü tekrar kontrolüm var bakalım farklı bişey diycek mi
MerveymenAltkula Deletedmom05 benim bebise de erkek dedi sonra süprizzz kız çıktı şimdi detaylı ultrasonu bekliyorum Emin’de olamıyor öyle olunca insan 🤷♀️ Kendini alıştırma ama 🤦🏼♀️ 🙏🏻
scl Deletedmom05 12+1 erkek dedi doktorumuz o kadar içselleştirmişim ki oğlum olacağını 15 haftalıkken kız dediler ben şoklandım 😂 gerçi ikisinde de kesin konuşmadılar ama bi erkek bi kız diyince insan muallakta kalıyo 😌 detaylı ultrosonu bekliyorum tekrar şoklanmayayım diye detaylısan sonra alışveriş yapıcam nasipse 🤗
SukranKlt Canim banada 12. Haftada erkege benziyor dedi ama 1 ay sonraki kontrolümude kız oldugu netlesti hatta baska doktorada gittim kız dedi oda 😊 Sanirim o haftalarda yanilma payi yuksek 1 ay sonra emin olursunuz
Deletedmom05 SukranKlt Ay hadii yaaa. Çok zor valla. Inşallah dönmez cunki alışveriş bile yaptım 😑 fakat benim doktorum gibi yada benziyor demedi direk erkek dedi.😄 o yüzden inanasm geliyor tahminde bulunmadi yani
Kubra15 Deletedmom05 oğlum olmasını cok istiyodum gittim hemen alışveriş yaptım bi ay sonra öğrendim ki kızmış gülim mi ağlim mi bilemedim. Doktorlara gram güvenim kalmadı valla.
Deletedmom05 scl Canim maşallah hayırlı olsun artık anne baba da şaşkın 😁😁 ama ne iyi alışveriş için uygun zamani beklemen en mantıklısi
Missmanan Benim 14 te erkek dedi ama kesin konuşmadı %90 demişti pipinin açısından şüphelendim olmayadabilir dedi öyle de çıktı 😅 16 da netleşti kızım olacak inşallah 💕😍 34+1 olduk artık
esilannesiyim kızlar 14te %100 erkek dedi doktor, degisirmi sizce? bi oğlum var bide kız istedim hep🙈