Seval0sevall Nasıl durumdasınız benim bugün 6 günüm reglım bitti her uygulama başka gün yumurtlama vermiş siz napıyorsunuz ve eşim çok hasta serum ilaç kullanıyor inşallah salı gününe kadar iyi olur çok istiyorum bu ay
Merve-metin Seval0sevall valla benimde bugün regl bitişi 4.günü adet bile sayılmazdı ama olsun bende çok istiyorum canım ovülasyon dönemine veya testlere dikkat etmeyecem bu ay öyle bi karar aldım gün aşırı birlikte olmaya çalışacam böylelikle yumurtlama dönemini de kaçırmamış olurum diye düşünüyorum inşallah kasımda güzel haberler almak nasip olur 🙏🏻🙏🏻
momofmychildren Seval0sevall uygulama değil ovulasyon testi kullanarak deneyin daha başarılı sonuç alırsınız
Efnanefnan Seval0sevall benimde reglimle birlikte 10 .gun yumurtlama orta yaziyor ama nedense bir kac aydir yumurtlamam sanirim ay sonunda oluyor o yuzden onternetten ovulasyon testi aldim onunla gunümü takip edicem
Sevinc-Berna87 Seval0sevall benimde 7 ci gün bugün daha başlamadım bu ay insallah bende cok istiyorum yaa yarin başlicam insallah yumurtlamama bugün 5 gün var yaziyor uygulamada
Seval0sevall Merve-metin inşllah cnm benim en iyisi o ztn gün aşırı ilişki yani bende öyle yapacaktım eşim hasta oldu souk almış çok kötü pazartesi başlicam inşallah düzelir
bebegimhayalim Merve-metin kesinlikle böyle deneyin, vitamin takviyesi kullanın birde. Gun asiri iliski yeterli oluyor denediğim ilk ay gebe kaldım
Merve-metin Seval0sevall çok geçmiş olsun canım 🙏🏻 Düzelir düzelir toparladıktan sonra gün aşırı değerlendirirsen yumurtlamayı kaçırmazsın canım 🙏🏻
Seval0sevall momofmychildren onu da kullandım cnm ben ınovvita Ovlasyon testini kullandım hormonlardan dolayı göstermedi o yüzden gerek duymadım ondan sonra hamile kaldım geçen ay düşük yaptım bu ay Kısmet artık
Liyamm1 Seval0sevall reglin bitisinden sonra 2nci gün benim Ovulasyon testim 2 cizgi idi.Arkadasimin doktoru 2nci bitis gunden basladigini soledi.Ovulsyon test olarak Laboquick markasi aldim çok iyi çikti🙏🏻
Hdhdhsjsj Liyamm1 ya bı yakinim da onu kullanıyor direk çizgiler çıkıyor mu biraz geç mi çıkıyor sizin
Sevinc-Berna87 Burdan mutlaka birbirimize haber edelim eger güzel bir haber alırsak insallah kasımda:)))
Seval0sevall Sevinc-Berna87 evet cnm haber verelim birbirimize ve folik asit ve corasprin kullanıyorum