Kızlar öncelikle şunu söylüyim aylarca burda yazanları çok okudum gerek olumlu gerek olumsuz doğum hikayeleri beni çok etkiledi size bunu söylemek istiyorum her doğum kendine özeldir her vucut aynı değildir kimisi normal doğum yapar aylarca çeker kimi hemen doğurup Ayağa kalkar aynı şey sezeryan için de geçerli kendini zi başkalarıyla kıyaslamayın hiç. Sezeryan ı teşvik etmek için değil sözüm mecburi sezeryan olacaklar için sakın korkmayın. Allah yardım ediyor benim bebeğim kucağımda şimdi emziriyorum ağrı yok mu var
Ama pozitif düşünüyorum pozitif olacak diyorum ve geçecek biz anneyiz çok güçlüyüz