Rabiakltk5 normal şartlarda 10 dakikadan sonra çıkan testler geçersiz deniyor. Ama benim arkadaşım da yapmıştı başta çıkmamış. O da çöpe atmış sonradan çift çizgi olduğunu görmüş. Ve şimdi bebişi 10 aylık ☺️ben şöyle duymuştum testleri suya tutunca çizgiler kaybolmazsa gebelik vardır. Bşr deneyin