Bu hafta sonu almayı planlıyorum. Yaptığımız araştırmalara göre ergonomik olarak bana uygun araba bu. Bebeğe yakınlık, hızlı kapanma, kolay sürüm vs. Ancak kullanıcılar memnun mu bilmiyorum. Garanti süreci nasıl, satış sonrası destek hizmetleri nasıl hiç fikrim yok. Bir arıza çıktığında yardımcı oluyorlar mı? Bir de portbebesini almayı düşünmüyorum. Sizce şart mı? Yanıtlarsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler. 🎈