Kızlar 1 haftadır cok fena şekilde hastayım. Galiba kronik sinuzit oldum. Acilde crp değerime baktirdim. 43,32 çıkmış o an önemsemedim bebek açısından ceftinex diye bi antibiyotik vermişti doktorum tahlil öncesi. İyi gelir diye düşündüm bi daha doktora gitmedim de hala da gecmedi rahatsızlığım. Acaba bu crp değeri bisey yapar mı ki bebege bilemedim?
31+6 haftalığım su an.