17+5 haftalık ikinci çocuğuma hamileyim. Bebek erkek dediler. Ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum artı iki tane de kurtajim olmuştu. İkili testte 4.9 dokuz ense kalınlığı var dedi çok korkuttu aldır falan dedi kabul etmedik eşimle.. ne gelirse allahtan gelir dedik. Ben hiç bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum. Hiç hamile gibi değilim… herkes erkek bebek geç hareket eder diyorlar. Siz kaçıncı hafta da hissettiniz böyle değeri yüksek olup normal doğanlar var mıdır