Beyza-cet Allah’a şükür ben bı zorluk yaşamadım..amaliyatim falan güzel geçti 🤲amaliyat sonrası ilk kalkış birazcık zor olabiliyor beni yataktan kaldırdılar sonrasında desteksiz kendim yürüdüm ..3 günde toparlandım
..10 günde tamamen ayağa kalktım çok şükür hiç amaliyat olmamış gibiydim 22 . günümüz bugün