Geçen hafta konturele gittim ve doktorum bebeğe bakarken haftaya cuma günün doluyor iki gün daha bekler eğer gelmezse suni sancı ile yaparız dedi bebeğin karın bölgesine bakınca bir hafta önden gidiyormuş 39 du ama karın bölgesi 40 haftalık olmuş kilosu 3kilo700gram olmuş ve benim paşa hala doğmak istemiyor doktorum pek doğma gibi bı niyeti yok dedi 😄 hayırlısıyla sağlıkla gelsin saliya kadar bekle olmazsa gel cumayı sakın bekleme dedi görüşelim bı dedi şuan 39+5 olduk sizler kaç haftaliksiniz doğuran varmı veya benim gibi bekleyen