Kızlar ilk gebeliğim 35 haftalığım bu hafta muayeneye gidemedim de doktor yoktu yataktan kalktım bir iki adım attım ve afedersiniz su aktı böyle az az birşey sanki tuvaletimi tutamadım gibi direk lavaboya girdim idrarımı yaptım bitti suyum gelmiş olabilir mi acaba nasıl birşey hiç bilmiyorum da