Ezbuak benim oldu benim hastanede olmuştu daha doğrusu dikislerimdeki ipi almislardi 3. Gün açık kalan yerlerden sıkıp iltihabı bosalttilar içeri bir toz dokuyolardi sürekli antibiyotik serum verdiler hergun pansuman yapıldı sabah akşam çok şükür geçmişti korkmayın ama evdeysenizde doktora gidin ihmal etmeyin ama korkmayinda