Bugün aniden yatışa alındım, nst de sancım görünüyor ama ne ben ağrı hissediyorum ne de açılma yok. Geçen hafta bebek makat gelişli görünüyordu bu hafta başını aşağı dönmüş ama kanda rastlanan protein nedeniyle acilen sezeryana girme ihtimalim olduğu söyleniyor. Korku içerisindeyim