Kızlar çok şükğr 12 haftslık hamileyim ama hamileliğimin başından beri geçmeyen enfeksiyorum var ve cok fazla doktor fitil verdi 1 2 hün rahatladım ama sonra tekrarladı geçen hafta yine gittim bana fitil krem ve sabun gibi bişi verdi ama hala aynı geçmiyor ve sıkıntı bu yüzden kasıklarımda ve karnımın alt tarafında çok sancı ve kramp oluyor sizce sebebi ne ve ne yapıcam geçmesi için?bebege zarar vermesindednde korkuyorum.ve bir diger sorunda ilaçları kullanmak tam bir işkence çok yakıyor bu durumu yaşiyan varmı nasıl kurtulucam bu durumdan?