Selam kızlar,
Burada bazen gerçekten bilmemiz şart olan sorular & başlıklar görüyorum, bunların bir kısmı genel olarak bilinmesi gereken basit konular olabiliyor.
Özellikle ilk doğumu olacak tecrübesiz anne adayları İçin bir önerim var. Devlet hastanelerinde, özellerde (genelde ücretsiz) sağlık kuruluşlarında gebe okulları oluyor. Eşli olarak katılabiliyorsunuz sanırım ama şart değil.
Beslenme, emzirme, bebek bakımı, nefes egzersizi, bebek ilk yardım, doğum süreci, lohusalık, doğum egzersizleri gibi bir çok konuyu eğitmen bir doktor anlatıyor. Ben bu hafta tamamladım eğitimimi, hastaneden hastaneye gün ve saat aralıkları değişebiliyor. Ben Kartal Lütfi kırdara gittim 5 gün sürdü, her gün 2 şer saatti.
Hem daha bilinçli olmayı hem de doğum süreci ve bebekle ilgili insanın kendine güveni artıyor.
Çok fazla soru işareti, korkuları olan tüm gebelere tavsiyemdir.
İnşallah ben de doğururken faydasını görürüm 😄