Normalde aşırı kendine bakan biriyim. Kuaför,cilt bakımı,makyaj çok seviyorum. Hamilelik sürecimde sadece duş alıp yüzüme peeling yapar oldum. Canım makyaj yapmak istemiyor ya da saçlarımı yapmak istemiyorum. Giyinmeyi çok severim ama artık kıyafet almak da istemiyorum. Vücuduma olmuyor zaten beğendiklerim de şu süreçte. Makyaj,bakım yaptığımda kendimi rahatsız hissediyorum. Dışarıya çıkarken rahat şeyler giymeye özen gösteriyorum eskiden dar kotlar dar bluzlar giyiyordum şimdi eşofman üstüne sweat giyiyorum sizde de böyle oldu mu?