Kızlar 35+4 oldum bugğnden beri böyle bebek hareket esiyor ama cok yavaş yavaş normalde hergün deli gibi karnımı delcek gibi hareket ederdi bugün cok yavaş dokunuyorum olmuyo yemek yiyorum olmuyo hareket ediyor fakat küçük küçük hareketler. Başına gelen varmı normalmi. Yarına kadar beklicem mecbur yarın doktorumu arıycam devame derse. Yapmam gereken başka bişey varmı sizce