Sksjsux355-- Kuzular 31 haftalik olduk bu gece inanılmaz vajinama baskı yapıyor ve canımi acıtıyor bu haftada bu olması normal mi
Nursonmez Sksjsux355-- benimde o haftalarda yaşanmıştı şimdi 35+4üm çoktan geçti bir daha da yaşamadım normal sanırım bebek baskı yapıyor diye biliyorum çünkü birkaç kişide yaşamıştı doktora söyleyince o da aynı cevabı verdi
Melimelike Sksjsux355-- benim de benzer oluyordu, vajinal ağrı ve sağ kasıkta ağrı. Doktor normal dedi.
Snkakr Sksjsux355-- benimde o haftalarda öyle olmuştu sonra bebek dönünce geçti. Şimdi 35 haftalığım bu akşamdan beri baya baskı yapıyo umarım geçer.sizinde normal yani doktora gitmiştim normal demişti.ama şimdi karnım baya aşağıya indi bende korkmuyo değilim
AslanKadini Sksjsux355-- 14 haftaligiz bana bile baskı yapıyor agri oluyor tuvaletten çıkamıyorum senin baskı cok normal bebisin büyük.