Fatos3535 benım doktorum bebegın kılosuna ve suyuna baktı normal çıkınca şeker yuklemesını ıstemedı evde ıkı gün ölçüm istedi yaptım normal cıktı. Kan ve idrar tahlili verdim şeker kanda da normal cıktı.. bende şeker yüklemesi yapmadı sıkıntı olurmu sizce
MiracLina Fatos3535 tekrar doktoruna danışmanı tavsiye ederim. Bu konuyla alakalı başlıklar var cnk bence yaptırılmali ama her gebelik aynı değil tekrar doktoruna konuş derim
Fatos3535 MiracLina şekerin normal bebek haftasıyla uyumlu suyun normal gerek yok diyor bende şaşırdım bebegıme bişey olur dıye