ceydadmnn Kışlık alışveriş yapıcam ama karnım çok çıkar mı bir beden büyük falan mı almalıyım sizce Şuan 5+5 iz
Merve1414 ceydadmnn bır beden büyük daha iyi olur normaldede giydiginde rhatsiz olmuyotsan bol giyinmekten büyük al
umrumdadegil ceydadmnn yani herkesin bünyesi farklı oluyor ne zaman çıkar karnın bilmem de yinede biraz bol al rahat rahat giyersin hamilelikte dar olursa rahat edemezsin🥰
Anneadayiii__ ceydadmnn normalde altım M ben tayt alırken L aldım hatta L büyük geliyordu 1 hafta içinde daralmaya başladı kendi bedeninden büyük al
yamanagihan ceydadmnn ben tayt üstü bol kıyafetler giymeyi planlıyorum öyle kıyafetler alıp durmaya hiç gerek yok. Bide kışın kaban giyersin önü açık üstüne bi şal polar bitti gitti salaş takılmayı düşünüyorum