21.haftamda serklaj olmuştum ve benimle aynı durumu yaşayan kişileri görünce moralim yerine geliyodu 36+6 olduk bugun 27 ekime sezeryan günü verdi doktorum şükürler olsun bugünleri gördük çok zor zamanlar çook bunaltıcı biliyorum ama kendinize ve bebeginize güvenin olur mu dönüp baktıgımda zaman çok çabuk geçmiş diyorum emin olun öyle olucak herkes evladını saglıkla kucagına alsın inşallah dua eder dua beklerim 🙏🏼