Kubratwins Kızlar merhabalar, doktorum 2li ve 3lü testler yerine genetik testi yapıcaz sadece dedi . Bunları yapmayacakmış. Genetik test yaptıran var mı 11. Haftada yapılıyor fiyatı 10.000TL miş. Fiyat bilgisi olan paylaşabilir mi?
Canan-_16 Kubratwins bence gereksiz o test ler yapma canım yazık o paraya çok ısrar ederse devlet bedava yapıyor
ilongirav Kubratwins valla ben %100 sonuç ve 70 farklı genetik hastalığa bakıldığı için yaptırdım durumu olan yaptırsın herkesin kendi tercihi tabii ki. ama büyük iç rahatlığı sağlıyor. he bir de cinsiyeti öğrenmeniz de en tatlı tarafı 😂 fiyatı da 10 bindi.
Merve1414 Kubratwins devlette 2 li tarama yaptirngec 2 çocuk dogurdum devlette çokta iyiler sagliklilar 2li 3 lu taramalarda doğru sonuç veriyor hemde bedava o parayla çocuğunun ihtoyacini giderirsin az para degil
MiracLina Kubratwins aklında kalmaması adına yaptirmani tavsiye ederim. Herkesin düşüncesi farklı bu konuda tabiki saygı duyuyorum ama yüzde yüz sonucla arkadaşında bahsettiği gibi gelen o iç rahatlığını sana anlatamam.. verdiğim her kuruş helal olsun.. Ben panorama da yaptırmıştım.. 38+2 yim şuan..
Maryhoney İkili taramada yaşa bağlı orta derecede risk çıktı bende yaptırsam mi yoksa detaylı ultrasonu mu beklesem bilmiyorum
aslininbebegi22 Kubratwins bende yaptırdım canım ilk gebeliğimde 2li 3lü taramam temiz geldiği halde o zaman 27 yaşındaydım detaylı ultrasonda kalbinde parlaklık var böbrekleri büyük down sendromlu olabilir amniyosentez ya da nifty öneriyim demişlerdi hamileliğim zehir olmuştu 2li 3lü taramam temiz diyorum detaylıdaki doktor 2li 3lü taramanın falan bir geçerliliği yok onlar tarama testi dedi bana madem öyle neden yapılıyor gerçekten merak ediyorum. Şimdi 29 yaşındayım yine hamileyim bu sefer direk nifty testi yaptırdım sonuçlarımızı 2 gün önce aldık çok şükür temiz. Yaş faktörüne göre zaten oran yaş ilerledikçe 2li de artıyor o yüzden de en baştan bende kafam rahat olsun istedim. Maddi durumunuz varsa bence de yaptırın o kadar parayı yine olsa yine verirdim çünkü o stresti yaşayan anlayabilir sadece. Ben Antalya AGTC de yaptırdım euro olarak çalışıyorlar türk parasıyla geçen hafta 9770 gibi bir fiyat ödemiştik ama euroya göre değişiyor tabi. Anneden kan alıp Almanyaya gönderiliyor araştırdığımızda Türkiyedeki bazı Labaratuvarlarda yapıyordu ama güvenilir olması açısından eşim baya araştırdı orada yaptırmaya karar verdik.
Htcsyluu aslininbebegi22 bende Almanya’da yaşıyorum ikinci gebeliğim şuan geçen ay Ayrıntılı ultrasyona girdim 24 haftalığız Bebeğin kalbinin gelişmediğini görüyorum dedi bendende amniyosentez istediler belki down sendromludur die Cnkü öyle olan çocukların böbreklerinde veya kalbinde sorun oluyormuş genelde yaptırmadım Cnkü amniyosentezde binde bi ihtimal düşük veya başka sorunlara yol açılabiliyormuş bi tanıdığımız yaptırmıştı bebeğini kaybetti hatta bebeği aldıklarından snra gayet sağlıklı olduğunu öğrendiler o daha üzücü olmuş iki gün sonra başka uzman görecek Kan testi vermeye düşünüyorum Sadce zaten aldırmak gibi bi niyetim olmıcagı için yaptırma gereği duymadım Herşey Allah’dan dedim artk net olarak ne çıkarsa
aslininbebegi22 Htcsyluu Kalbinizi ferah tutun inşallah temiz gelir sonucunuz ilk bebeğim şuan iki yaşında ve sağlıklı çok şükür. Kalbinde üfürüm varmış detaylıda gördükleri oymuş şuan kardiyolojide takipli çok şükür ondada ilerleme yok. Ne kadar kalbinizi ferah tutun desemde biliyorum şuan psikolojinizi en iyi ben anlarım inşallah Allahın izniyle sağlıklıdır♥️
aslininbebegi22 Kubratwins yaşınız kaç bilmiyorum ama doktorunuz da bu şekilde önerdiyse bence de yaptırın. Çünkü dediğim gibi yaş faktörüne bağlı risk artıyor ve kesin bir sonuç değil bu testler. Yani yorumlarda yazmışlar ben devlette yaptırdım çocuğum da sağlıklı yada o paraya çocuğun ihtiyacını karşıla diye bu elbette sizin kararınız ama dediğim gibi detaylı ultrasondan çıkışımı bir ben bir Allah bilir çocuk olmuş 20 küsür haftalık bana aldırmayı düşünüyormusun diyor dedim doğsa yaşar bu çocuk amniyosentez diyor bebeğin plasentasına iğneyle girip sıvı alacaklar ya zarar verirse diyorum. Zaten olmuş kaç haftalık o haftadan sonra nifty yaptırsam sonuç kötü gelse o cana kıyılır mı doğsa yaşar diyorum. O kafamın içini anlatamam size doğana kadar stresten kaşındım cildiye doktorları ilaç verdi nafile kadın doğumcu gebelik kolestazı olabilir dedi o da değilmiş. Resmen doğum sancısı çekerken bile kaşındım Allah düşmanınım başına vermesin o stresi. Şöyle de bir şey var ama eğer bu çocuğu her ne şekilde olursa olsun doğururum derseniz yaptırmayın ama aldırabilirim derseniz yaptırın tabi bunu maddi durumunuz iyi değilse ve test için para sıkıntı olacaksa diye söylüyorum. Bazı şeyleri bilerek yol almak kendini hazırlamak benim için en doğrusu siz eşinizle bu konuyu konuşun elbette. Bir hemşire olarak söylüyorum her test her gebelik her doğum bir değil kiminin temiz gelir doğurur kiminin temiz gelir doğumda farklı bir durumla karşılabilir bu 2li taramaların gerçekten çok da bir geçerliliği yok 700/1 ihtimal verir ve o ihtimal bizi bulabilir.
Arasmom_ Kubratwins ben 2 düşük yaptım eşimle tıbbi genetikte kan verdik geçen tıp fakültesi nde 4 bin
Lavinya24 Kubratwins büyük kafa rahatlığı sağlıyor bence. Dün yaptırdım 320 euro ödedik 10 bin tl ye yakın bişeydi. Doktorum da bunu öneriyorum dedi. Sonucumuzda temiz çıksın inşallah kafam rahat devam edicem.