İki gün önce nst de bebeğin nabzı iki üç defa 180 leri gördü tansiyon da 130/170 idi normal bir durum mudur doktor gördü lakin devlet hastanesi çok kalabalıktı odası güzel bakmadı gibi
İnternetten baktım da 120 ile 160 arası olması gerekiyormus nabzı tansiyon durumundan da anlamam pek anlayan varsa cevaplarsa sevinirim