ella97 bu bir haftadır tansiyonum 136/70 seyirlerinde devam ediyor, gün içinde 2 kere bu sayıları görüyorum kalan ölçümlerim hep 12/7 11/6 falan oluyor kaç olursa doktora haber vermeliyim? 38. haftam bu normal doğumda sorun yaratır mı
Faymer1 ella97 14/09 üstü olunca riskli oluyor korkutma kendini stres yapma daha çok yükselir 12/8 11/6 gayet iyi 14 üstü olunca Hastaneye git
MehmedinZeynebi ella97 bende bu şekilde bı post açtım şimdi benimde iki gün önce nst de bebeğin nabzı 180 leri gördü iki üç defa tansiyon da 130/170 idi korktum bı durum var mı diye doktor da pek ilgili değildi gibi sizin doktor birşey dedi mi size. Birde dün ve bugün bebek sertleşti iki defa başıma vurdu sanki agirlasma gibi bı his oluyor ense kismimda korkuyorum
ella97 Sevince bugün nst girdim herhangi bir sorun görmedi doktor sancım vs yok tansiyon nst sırasında 12/7 ydi kalp atışları da normaldi
ella97 Faymer1 stres yaptığım için başım çok ağrıyor yarım saatte bi ölçmek istiyorum, gebeliğim boyunca düşük tansiyon seyrediyordu son 1 haftada neden böyle yükseliyor anlamadım nedeni ne olabilir ki?
ella97 MehmedinZeynebi bi gün 15 i görmüştüm kusamadığım için beynime çok basınç uygulamıştım sürekli baş aşağı eğildiğim için, gidip serum yedim 14 üstü hemen doktora gitmek gerekiyor 17/13 mü? yanlış mı anladım? 180 üstü kaşp atışını nasıl değerlendirdi doktor?
ella97 Sevgi1985 son haftaların mı neden böyle oluyor acaba kafama çok takmaya başladım sağlıkla kucağımıza alalım inşallah😔
MehmedinZeynebi ella97 hayır 130/170 yazilmis nst kağıdında ve nabız üç defa 180 i gördü doktor üsten bı baktı sıkıntı yok dedi ama çok da ilgili gelmedi bana
MehmedinZeynebi ella97 hayır 130/170 yazilmis nst kağıdında ve nabız üç defa 180 i gördü doktor üsten bı baktı sıkıntı yok dedi ama çok da ilgili gelmedi bana
Sevgi1985 ella97 şuan 35+0 dayız canım Bilmiyorumki neden böyle oluyor ama erken yükselmesi daha kötü olurdu benim tansiyon bekleniyor aslında kızımda yükselmişti doğuma bir hafta kala çok şükür sorunsuz doğum olmuştu müdahale etmeye gerek kalmadan
Bsrblr ella97 sen buna tansıyon mu dıyon Benım 14 den ınmıyor ve iki ay oldu tansıyon hapı dıyet sıfır tuz yaşıyoruz valla elhamdulillah bebekte ıyı