Mart anneleri merhaba ☺ Yaz tatili hakkında ne düşünüyorsunuz ? Benim ablamda Mart’ta doğurdu . Temmuz sonu tatile gittiler hava değişiminden ve klimadan yeğenim hastalanmıştı. Eşimle kararsız kaldık , yazlığa gidelim diyor eşim daha rahat ederiz diyor ama bende yazlığa gidip kahvaltıydı temizlikti uğraşmak istemiyorum 😂 otelde de bebiş rahat eder mi bilemiyorum. Sizin planınız ne ?