Arkadaşlar herkes size kanalize olmak zorunda mı ya? Kocalarımızdan, ailemizden doğum hediyesi bekleyip, isteyip durmadığımız için hediye alan kadınları kıskandığımızı söylemişsiniz. Buradaki kimse eşinizin sizlere aldığı hediyeden rahatsız değil, kıyaslamanızdan ve bir beklentiye girmenizden rahatsız. Eşlerimizin doğum hediyesi adı altında mecburi hediye almak zorunda hissetmesini istemiyoruz sadece içinden gelerek almasını istiyoruz ve zamanı önemli değil. İster doğurduktan sonra alır isterse çocuğum askere gider öyle alır. İçinden ne zaman gelirse o zaman alır. Kocam bana hediye alsın diye gözüne bakan kadınlardan değil hediye beklentiniz olduğunda kendisi alan, kendini ödüllendiren kadınlardan olun. Eşinizin aldığı hediyeleri de kıyaslamayı nasıl kendinize yakıştırıyorsunuz asla anlamadım. Ayy benim kocam bana bunu aldıı seninki sana ne aldıı kızzz? Ne bu yani şimdi karşınızdaki kadına alınan hediye daha çok hoşunuza giderse ne olacak? Tövbe yarabbi tövbe.