Yesimm0011 Kızlar 3 gün önce sezeryan doğum yaptım bebeğimin crpsi 11 çıktı yüksek diye küveze aldılar yaşayan var mı kaç güne çıktı sizinkiler 11 çok mu yüksek
Ozlem5354 Yesimm0011 ilk gebeliğimde yaşadım kanında enfeksiyon vardı nefes alışverişi de zorlaşmıştı hemen yanımdan aldılar kuvöze koydular. Cumartesi öğleyin koydular pazartesi aldık. Ama iğne vermişlerdi her gün gidip iğne vurduruyorduk 5 gün vuruldu sanırım tam hatırlamıyorum.
Yesimm0011 Hamileliğimde vardı ara ara son zamanlarda ypk dediler ama büyük ihtimalle vardı ki çocuğa geçti