19151992 İyi geceler kızlar 31. Haftalığım kalsiyum takviyesi kullananınız var mı? Dişlerim hassaslaşmaya başladı. Bir de puset sizce çok gerekli mi kış bebeği olacak dışarı çok çıkmayacağımız için almayı düşünmüyorum her şey çok pahalı zaten 😀
Misikooo 19151992 mrb ben kalsiyumun takviyesi alıyorum henüz 26 haftalığım şu an dişlerimde bir problem yok
KuzeyinAnnesi10 19151992 kalsiyum kullanmıyorum şuan 28 deyim. Puset hastaneler istiyormuş hastaneden çıkarken bide ilk zamanlar puset kullanımı öneriliyor canım
Hnd_01 19151992 multivitamin içinde kalsiyum olduğu için ayriyetten kullanmiyorum.puset bebek arabasinda oluyor.benim ilk kizimdan kalmıştı.hastaneden çıkarken onu kullanacagim.
deniz2812 19151992 puseti 6 ay kullandım ya sonra diğerini kullandım ilk zamanlar çok lazım. Ayrıca kullanmıyorum kalsiyumda 29. Haftadayım. Decavit kullanıyorum içinde var mı bilmiyorum
KuzeyinAnnesi10 19151992 hastaneden çıkarken bebeği ona konması gerekiyormuş bazı hastaneler istiyormuş bilmiyorum nedenini 😂😂😂
19151992 Hnd_01 bebek arabasını da henüz almadım o yüzden şimdilik işimi görsün diye onu ayrı alırım bebek arabaı da yaza inşallah
19151992 deniz2812 vitamin olarak pregnomarin kullanıyorum içeriği baya zengin olduğu için başka bi takviyeye gerek duymadım bende.