Merhabalar herkese 🩵
Detaylı ultrason için herkesin aklı çok karışıyor ve en iyi doktoru arıyor. Bugün doktorumun önerdiği Prof. Dr. Sefa Kelekçi’ye gittim ve çok memnun kaldım. Hocanın ses tonu bile insanı rahatlatıyor zaten. Sizi kesinlikle germiyor, güzel güzel konuşuyor. Güzel annemiz bak çocuğunun kalbi burda gibi. Her detaya bakıyor, ben çok memnun kaldım. Sonrasında da tüm detayları size açıklıyor.
Ücret biraz yüksek, 3000 tl. Cd vermiyorlar her şeyi anında e-mailinize gönderiyorlar. Sizin de önerileriniz varsa başka arkadaşlar için burada toplayabiliriz.
Sevgiler