esra_sak61 Kızlar ikinci gebeliğim ilki sezeryan oldu şuanda 33 haftaligim haftaya kontrole gidicem tahmini gün verirmi bana acaba bı sorun yoksa yoksa bekletirmi birde sezeryan olanlar nstye giriyormu
Yarendemir esra_sak61 ben şuan da 28haftalığım benimde ilkim sezeryan bana şimdiden gün söyledi 4ocak diye söylemezse siz sorun
batununannesi__ esra_sak61 öncesinde tahmin yürütüyorlar ama pazartesi 36 haftalık olucaz net tarih vericek artık
Nursonmez esra_sak61 35+4 olduk tahmini 20-21 Kasım ama doktor 1 Kasım’da net bir tarih söyleyecekmiş duruma göre 😬