gencbiranne1 Kızlar çatlak kremi ve göğüs ucu kremi ne zaman kullanmaya başladınız kaçıncı haftanızda ben 3 aylık hamileyim göğüs uçlarında soyulma oluyor kuruluk oluyor bana şimdiden başla dediler ama bilemedim erken mi henüz yoksa şimdiden kullanmalımıyım?
Canles gencbiranne1 soyulma varsa kullanın neden olmasın lansinoh çok güzel nemlendiriyor doğal içerikli
gencbiranne1 Canles sizlerde oldumu bilmiyorum ama kuruma ve soyulma başladı evet yinede bilenlere danışmak istedim teşekkür ederim tavsiyen için 🫶🏻
gencbiranne1 Anneadayiii__ peki kullanmaya başlamadan önce sizdede kuruluk döküntü oluyor muydu yoksa olmadan mı başladınız
Canles gencbiranne1 bende olmadı ama bende başladım elastiklik artıyormuş yara olmuyormuş o yüzden kullanıyorum