Hamileliğin 28. Haftasındayım yürüyüşüm çok zorlaştı ağır bir işimde var 32. Haftaya kadar herhangi bir daldan örneğin bel fıtığımda var onun için rapor alsam bir sıkıntı olur mu işyeri açısından 10 +10 o şekilde alıp 32 de çalışamaz almayı düşünüyorum