Nsaycl torbalı devlet hastanesinde serhat sarıkaya var. Normalde asla torbalı devlet hastanesini begenmem ama o doktor gercekten cok iyi. Diger doktorlar maalesef. Ben doktor konusunda cok takıntılıyım. Ve bebeğim konusundada herseyi sormak isterim. Ve gönül rahatlıgıyla herseyi sorarım ve güzelcede cevabımı alırım. Ultroson aleti sadece o doktorunki cok iyi. Özel hastanedeki cihazlarla aynı. Kan akısına kadar görebiliyor.