Arkadaşlar hayırlı geceler.
Bebeğimi emziriyorum. İyi emzirdiğimi düşünüyorum. Emzirdikçe de gazını alıyorum. İki gündür dikkatimi çekti. Burnundan da kustuğunu farkettim. Anne sütü gibi beyaz, hafiften fışkırıyor. Bunun sebebi nedir? Benim ilk gebeliğim. Bilgim yok, tecrübesizim. Lohusayım etrafımda kimseler yok. Var mıdır aynı durumu yaşayan?