Meriva amin inşallah.Sizde lütfen güvendiğiniz bir doktora emanet edin kendinizi.Onlarında istediği bizim böbreğimize zarar gelmeden süreci atlatmak.hamilelikten sonra zaten eskiye dönecektir,önemli olan o zamana kadar yanlış bir karar verip sağlığımızı tehlikeye atmamak