Sat 3Ekimdi. 8ekimde bitti neredeyse iki günde bir ilişki yaşandı . Ovülasyon da yaptım ama pik görmedim . Bugünde yaptım pik değildi hatta çok fazla silkti . Ama kimi o ay pik görmeyip hamile kalmış öyle yazılar okudum . Benim iki gündür kasıklarım ağrıyor karnım şiş başım ağrıyor ve yüzüm çok sivilcelendi. Gebelik testi yapsam çıkmaz sanırım varsa da . Ama ovülasyon testi de yaptım bugün çok silikti çizgi.