Ciceka1 Kızlar hamileligin 27.ci haftasındayız ve ayaklarımın üzerinde kaşıntı var bir kac gundur sebebi nedir sizce birde kasidikca küçük küçük yara oldular
KuzeyinAnnesi10 Ciceka1 sadece ayak üstü parmak ve ellerimin üstü kaşınıyordu benimde sağlık ocağında test verdim bisey çıkmadı doktor hormonel yada alerjik olabilir dedi bu bi kac gündür hafifledi 1 2 hafta çektim ama azaldı şansa 😂
Ciceka1 gamzee07 sanmıyorum canım gündüzleri bisey yok sadece geceleri ve sadece ayaküstü kaşınıyor çok ilginc
Ciceka1 Celinonn peki bi tedavi uyguladi mi bende ondan şüpheleniyorum. Kaçıncı haftadasin suan geçti mi kasintin?
Celinonn Haftadayım ben dün çıktı bende şuan çok yükselmemiş dedi ilaç yazdı kaşıntın olduğunda iç dedi
Celinonn Daha hiç kullanmadım ilacı bugün çok az kaşındı ayağımın yan tarafı ama yarın alıp kullanıcam yükselmesinden korkuyorum
Celinonn Ciceka1 evet bi baktır en azından kafamız rahat oluyo ne olduğunu ve ne yapmamız gerektiğini biliyoruz 🙏🏻
Celinonn KuzeyinAnnesi10 bende sağlık ocağında vermiştim bir ay önce normal çıkmıştı ya inşaAllah benimki de geçer kaşıntım da yok denecek kadar azaldı zaten