Bende 34 haftalık hamileyim sağ ve sola dönüp yatmaya çalışıyorum ama ne zaman uyansam sırt üstü buluyorum kendimi. Gerçi çok uyuduğumda söylenemez saat başı kalkıyorum. Sırt üstü yatmayı pek önermiyorlar bebeğin kordon dolanması çok yüksek oluyormuş.