Kızlar bugün post açmıştım tansiyonla alakalı yüksek demiştim doktora gittim bugün testler yapıldı çok şükür testlerim temiz çıktı sadece idrarda enfeksiyon çıktı bir gece kullanmalik ilaç verdi ve sürekli tansiyon takibi yapalım dedi ultrosonda bebeğin kafası doğum pozisyonunu almış ama normal doğum yaparsan tehlikesi var dedi kordon bebeğe dolanabilir yada bebek doğarken bebekten önce kordon çıkarsa sıkışabilir dedi buda sizin için tehlike olur dedi başına böyle birsey gelen var mı eğer tansiyonum yüksek çıkmaya devam ederse 37.haftada sezeryana alırız dedi başına gelen varsa neler yaptınız yardımcı olur musunuz 34 haftalığız daha