Gaviscon kullanabilirsin hiç bir zararı yok.. eğer miğdeni birşey kazıyormuş gibi oluyorsa ve çoğu zaman ağrıyorsa reflü olabilir özellikle açken miğdemi kazıyorlardı benim doktorumla görüştüm reflü varmış o tetiklemiş dedi nexstep, nexium kullanabilirsin sağlık ocağına yazdırıp.. ama doktorunuza danışın yinede..